Lučić, K. (2016). Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846
Lučić, Katarina. "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846
Lučić, Katarina. "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846
Lučić, K. (2016). 'Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846
Lučić K. Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846
K. Lučić, "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846