završni rad
Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje

Sara Jurašić (2017)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Jurašić, S. (2017). Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, S. (2017). 'Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić S. Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

S. Jurašić, "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497