Jurašić, S. (2017). Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497
Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497
Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497
Jurašić, S. (2017). 'Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497
Jurašić S. Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497
S. Jurašić, "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497