završni rad
Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća

Kesovija, Ivana
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kesovija, I. (2017). Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, I. (2017). 'Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija I. Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

I. Kesovija, "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.