Pranjić, K. (2017). Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić, K. (2017). 'Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić K. Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
K. Pranjić, "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902