diplomski rad
Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial

Katarina Pranjić (2017)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Pranjić, K. (2017). Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, K. (2017). 'Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić K. Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

K. Pranjić, "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902