Rad nije dostupan
diplomski rad
Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)

Daria Prskalo (2016)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Prskalo, D. (2016). Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo, D. (2016). 'Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo D. Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

D. Prskalo, "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301