Rad nije dostupan
diplomski rad
Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja

Marija Lučić (2015)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Lučić, M. (2015). Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, M. (2015). 'Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 21.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić M. Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2015 [pristupljeno 21.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

M. Lučić, "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127