diplomski rad
Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama

Tea Brajković (2018)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Brajković, T. (2018). Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, T. (2018). 'Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković T. Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

T. Brajković, "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276