Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama

Brajković, Tea
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Brajković, T. (2018). Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, T. (2018). 'Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 13.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković T. Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 13.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

T. Brajković, "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.