Rad nije dostupan
diplomski rad
Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija

Nikolina Butijer (2016)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Butijer, N. (2016). Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, N. (2016). 'Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer N. Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

N. Butijer, "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593