prikaz prve stranice dokumenta Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije
Rad nije dostupan
diplomski rad
Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije

Širić, Monika
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Širić, M. (2016). Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, M. (2016). 'Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić M. Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

M. Širić, "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.