Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama

Vicko Mantalica (2018)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Mantalica, V. (2018). Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, V. (2018). 'Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica V. Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 18.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

V. Mantalica, "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207