završni rad
Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije

Anamaria Galjuf (2019)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Galjuf, A. (2019). Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, A. (2019). 'Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf A. Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

A. Galjuf, "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316